Cum gasesti cele mai bune spatii de inchiriat pentru birouri?

Un spațiu de birou adecvat poate oferi notorietate și legitimitate companiei și crește performanța echipei. Cu toate că pentru unii proprietari de afaceri un astfel de spațiu înseamnă doar patru pereți și un tavan, de fapt, importanța unui asemenea loc este de necontestat pentru fluxul de lucru, dezvoltarea și imaginea businessului. Totuși, între numeroasele tipuri de proprietăți de pe piață și complexitatea negocierii unor contracte avantajoase, trebuie să știi cum să găsești cele mai bune spații de închiriat pentru birouri. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare pentru a face o alegere informată:

Stabilește scopul și obiectivele închirierii

Indiferent dacă vrei să pui bazele unei firme sau îți dorești să muți sediul societății într-o altă locație, încearcă să fii clar cu privire la obiectivele tale și la rezultatele dorite în ceea ce privește spațiul de închiriere pentru birouri. Deși poate părea destul de simplu, ca orice altă țintă importantă pentru business, trebuie să stabilești ceea ce vei face, însă, cu mult înainte de a începe să iei măsuri.

Identifică nevoile afacerii tale

Este esențial să știi ce anume vrei de la un spațiu de birouri. Decide de cât loc ai nevoie pentru angajați, echipamentele și accesoriile folosite, gândește-te dacă vrei săli de conferință sau spații de colaborare ori dacă îți dorești un birou deschis sau mai multe încăperi individuale. Ai în vedere faptul că prețurile birourilor aflate la vânzare sunt în creștere și că piața închirierilor câștigă teren, așa că ai grijă să gândești pe termen lung.

Dimensiunea potrivită a spațiului poate face diferența în productivitatee și satisfacția generală față de mediul de lucru, însă influențează și acțiunile viitoare. În cazul în care iei în calcul o extindere a activității, ai grijă ca biroul ales să-ți permită acest lucru în viitor.

Ia în considerare locația

Unde ar fi cel mai convenabil pentru tine și pentru angajații tăi să se afle biroul? Spațiul ales ar trebui să fie amplasat într-o zonă convenabilă pentru personal, dar și pentru parteneri de afaceri, clienți și furnizori. Îndreaptă-ți atenția către un loc sigur, accesibil, aproape de transportul public, de restaurante, centre comerciale, magazine sau alte servicii utile.

Tipul de business are un cuvânt important de spus în ceea ce privește locația spațiilor de birouri. De exemplu, o firmă de avocatură și-ar putea dori un sediu aflat la câțiva pași de tribunal, în timp ce o companie de prestări servicii care organizează des întâlniri cu clienții poate avea nevoie de un birou situat într-un loc ușor de accesat și accesibil la aproape orice. Totodată, nu uita că zona pe care o selectezi pentru înființarea ori mutarea sediului social poate transmite o anumită atmosferă care să reflecte valorile și aspirațiile afacerii tale. Este necesar să iei în calcul modul în care publicul țintă va percepe locația și cum se va alinia aceasta cu imaginea generală a companiei tale.

Verifică infrastructura, facilitățile și serviciile furnizate

Atunci când cauți cele mai bune spații de închiriat pentru birouri trebuie să te asiguri că imobilele respective respectă reglementările locale de siguranță și că au toate permisele necesare.

Dacă intenționezi să închiriezi un birou într-un complex comercial sau într-un centru de afaceri, află istoricul clădirii, acordă atenție infrastructurii, facilităților disponibile și serviciilor furnizate. În mod sigur, îți vei dori un spațiu care dispune de o rețea de internet fiabilă și rapidă. Pe lângă asta, însă, poți beneficia de amenajare interioară și mobilier, zone de relaxare, servicii de curățenie, terase, bucătărie, pază, parcare sistematizată și multe altele.

Estimează bugetul disponibil pentru închirierea biroului

Ai grijă să analizezi cum a fost piața de închirieri imobiliare în 2022 și ce previziuni sunt pentru 2023 pentru a putea stabili un buget cât mai realist. De asemenea, ia în considerare prețul pe metru pătrat pentru închiriere, nevoile tale de spațiu, locația, facilitățile, costurile de întreținere și utilitățile. Fără îndoială, stabilirea unui buget îți va restrânge opțiunile și te va ajuta să te concentrezi pe ce este cu adevărat realizabil.

Lucrează cu o agenție imobiliară

Acesta poate fi un mod eficient de a găsi un spațiu de birou, mai ales dacă nu ai mult timp la dispoziție pentru a demara căutările pe cont propriu. Persoanele specializate îți vor prezenta o gamă de opțiuni care se potrivesc nevoilor și bugetului tău. Dacă alegi să intri în contact cu o agenție imobiliară, vei fi asistat pe toată durata negocierilor de natură comercială, dar și juridică.

Odată ce sunt găsite câteva opțiuni posibile, poți inspecta împreună cu agentul imobiliar fiecare proprietate și poți verifica atent starea clădirii, nivelul de zgomot, accesibilitatea, vecinătatea etc. Mai departe, dacă găsești un spațiu care ți se potrivește, următorul pas este să negociezi termenii contractului de închiriere. Este important să te asiguri că înțelegi pe deplin obligațiile tale de chiriaș și să te simți confortabil cu acestea. Un agent imobiliar cu experiență în închirierea de spații de birouri te poate ajuta să navighezi prin întregul proces cu ușurință pentru a putea lua o decizie bine informată care îți va permite să-ți desfășori activitatea într-un mod eficient și confortabil.

 

Reține că procesul de căutare a unui spațiu de birou poate dura ceva timp, mai ales că ar trebui să înceapă cu mult înainte de a avea nevoie efectiv de imobilul respectiv. Nu lăsa nimic la voia întâmplării; analizează nevoile companiei, finanțele și planurile de creștere și ia legătura cu o agenție specializată care poate descoperi proprietăți adecvate și te ajută să economisești bani și timp atunci când închiriezi o proprietate!

+40 371 003 006 whatsapp